Απόφαση Ορισμού Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων

by ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
Κοινοποίηση

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΡΤΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Πληρ. : Κ. Σκαμνέλου
Τηλ :26813 62282
Email : skamnelou@arta.gr
ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχου και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων ».
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο
Δήμαρχος Αρταίων
Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 «Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ
    Α114/8.6.2006), όπως ισχύουν.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
    Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την
    παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του
    ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και
    το άρθρο 118 του ν. 5079/23.
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
    Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το
    άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά
    με την αντιμισθία.
  5. Το άρθρο 30 του ν. 5056/23 (ΦΕΚ 163/06.10.2023 τεύχος Α’): Αναμόρφωση του συστήματος
    διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση νομικών
    προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης
    οικονομική και διοικητική διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων
    συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και
    λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
  6. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
    “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το
    ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι»
  8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική
    Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Αρταίων , σύμφωνα με τα οποία ο
    πληθυσμός του ανέρχεται στους 41.600 κατοίκους.
  9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ 3840/τ.Β΄/14-6-2023 & ΦΕΚ
    4169/τ.Β΄/28-6-2023).
  10. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αρταίων έχει πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες.
  11. Το αριθμ. 61/2-1-2024 έγγραφο της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών σύμφωνα με το οποίο ο
    μέσος όρος των προϋπολογισμών της Επιχείρησης «ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Α» για την τελευταία πενταετία
    (2019-2023) είναι άνω των 600,000 ευρώ.
  12. Το γεγονός ότι στο Δήμο Αρταίων μπορούν να ορισθούν οκτώ (8) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
    δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
    ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ
    Αρ.Πρ. : 1978 / Οικ.
    Ημ.Πρ. : 24/01/2024
  13. Την αριθμ. 129/04-01-2024 απόφαση του Δημάρχου Αρταίων (ΑΔΑ: ΨΨΓΩΩΨΑ-4Ο5) με την
    οποία ορίστηκαν επτά (7) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο(2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
    Ι. Ορίζει την κατωτέρω δημοτική σύμβουλο ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αρταίων, με θητεία από
    24/1/2024 μέχρι 23/1/2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και της μεταβιβάζει
    αρμοδιότητες ως εξής:
    Α. Την κ. Λυγούρα Μαρία του Ηλία, Αντιδήμαρχο Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας,
    στην οποία παρέχεται αντιμισθία και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  14. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Τουρισμού του
    Τμήματος Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης της Δ/νσης Ανάπτυξης, όπως αυτές
    περιγράφονται στο άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων
  15. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Αδειοδοτήσεων
    και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στο
    άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ του Δήμου Αρταίων.
  16. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με
    τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ.II. 1.
    II. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
    1 Αρμοδιότητες καθ’ ύλην Αντιδημάρχων
    α. Να εκτελούν τις Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που
    αναφέρονται στα αντικείμενα και στις αρμοδιότητές τους.
    β. Να ελέγχουν και να υπογράφουν τα υπηρεσιακά έγγραφα των Υπηρεσιών αρμοδιότητάς
    τους που απευθύνονται σε άλλες Υπηρεσίες του Δήμου, καθώς και την αποστολή εγγράφων που
    απευθύνονται σε Πολίτες, Φορείς, Ιδρύματα κτλ και Υπηρεσίες εκτός Δήμου, κατόπιν συνεννόησης
    με τον Δήμαρχο.
    γ. Να εισηγούνται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης του προσωπικού των
    Υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.
    δ. Να προτείνουν την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς τους στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη
    Δημοτική Επιτροπή, κατόπιν συνεννόησης με τον Δήμαρχο.
    ε. Να υπογράφουν τις αποφάσεις συγκρότησης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του
    προσωπικού που εποπτεύουν και τις σχετικές βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν την μηνιαία παροχή
    της υπηρεσίας τους καθώς και τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες κ.α.).
    στ. Να υπογράφουν τις αποφάσεις χορήγησης όλων των αδειών με ή χωρίς αποδοχές καθώς
    και των μετακινήσεων εντός και εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων των
    Δ/νσεων και των Τμημάτων του Δήμου, στα οποία έχουν ορισθεί αρμόδιοι.
    ζ. Να εκπροσωπούν τον Δήμο στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς τους, κατόπιν
    συνεννόησης με τον Δήμαρχο.
    η. Κάθε Αντιδήμαρχος να συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των
    Δημοτικών Κοινοτήτων, καθώς και με τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για τα
    θέματα αρμοδιότητάς του.
    θ. Να εποπτεύουν και να έχουν την ευθύνη για την τήρηση των κανόνων υγιεινής και
    ασφάλειας των υπαλλήλων που υπάγονται στις αρμοδιότητές τους.
    III. H ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας της δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του
    προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
    IV. Η ανάκληση της αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.
    V. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται τις ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος.
    Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΣΙΑΦΑΚΑΣ
    ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
  17. Αυτοτελές Τμήμα Επιτελικής και Διοικητικής Υποστήριξης
  18. Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων
  19. Αντιδήμαρχοι
  20. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου
  21. Διευθύνσεις και Αυτοτελή Τμήματα του Δήμου (για ενημέρωση των υπαλλήλων)
  22. Τμήμα Μισθοδοσίας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών
  23. Νομικά Πρόσωπα (Δ.Ε.Υ.Α και Α.Δ.Α.Ε)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Leave a Comment

Το Artatv.gr ανήκει στο Πανελλήνιο δίκτυο ενημέρωσης με 140 ενημερωτικά site σε όλη την Ελλάδα

@2023 – PenciDesign. All Right Reserved. Designed and Developed by Digital Cities IKE

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00