Η νέα D-day για το κέντρο καινοτομίας στη ΧΡΩΠΕΙ
Για τις 21 Ιουλίου μαθαίνουμε πως μετατέθηκε η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τον project στη ΧΡΩΠΕΙ.
Σχετική ενημέρωση έχουν λάβει ήδη οι ενδιαφερόμενοι ενώ αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση.
Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης αποφάσισε νέα αναβολή μετά από αιτήματα από ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Λέγεται πως οι συγκεκριμένοι (δυο τον αριθμό) ζήτησαν περισσότερο χρόνο, προκειμένου να προετοιμασθούν καλύτερα για την τελική φάση.
Πρόκειται για τη δεύτερη αναβολή που παίρνει ο διαγωνισμός για τη δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας στο πρώην εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ στην οδό Πειραιώς.
Πριν από περίπου τρεις μήνες, και πάλι λίγο πριν την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.
Δεν θα προκαλούσε πάντως έκπληξη να υπάρξει και νέα αναβολή εάν μέχρι τότε δεν έχει σχηματιστεί κυβέρνηση…
————————
Τα μικρά σούπερ μάρκετ κρέμασαν πωλητήριο…
Με «καζάνι έτοιμο να εκραγεί» μοιάζει ο κλάδος των σούπερ μάρκετ.
Στην πιάτσα λέγεται πως υπάρχουν αρκετές μικρομεσαίες αλυσίδες που βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και έχουν κυριολεκτικά βγάλει… πωλητήριο.
«Όλα πωλούνται και όλοι οι μικροί αναζητούν αγοραστή…», λέει στη στήλη άνθρωπος που γνωρίζει καλά τον χώρο.
«Εάν δεν προσδεθούν σύντομα σε κάποιο μεγάλο όμιλο» επισημαίνει ο ίδιος, τότε μοιραία θα καταρρεύσουν.
Η μείωση της αγοραστικής δύναμης και η μαζική στροφή των καταναλωτών σε φθηνά προϊόντα έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους μικρότερους παίκτες.
Και αυτό γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους μεγάλους στην κούρσα των προσφορών που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Δεν έχουν ούτε τη διαπραγματευτική δύναμη αλλά ούτε και τα αποθέματα ρευστότητας. Μοιραία λοιπόν χάνουν έδαφος.
Είναι μαθηματικά βέβαιο, σημειώνουν αρκετοί αναλυτές, να δούμε έναν ακόμη πιο βίαιο γύρο συγκέντρωσης μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης…
—————————
«Χέρι χέρι» luxury brands και πεντάστερα ξενοδοχεία
Στα «γερά πορτοφόλια» που θα κάνουν φέτος διακοπές στους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας ποντάρουν οι εταιρείες πολυτελών ειδών.
Το άνοιγμα νέων πεντάστερων ξενοδοχείων δημιουργεί προσδοκίες για ακόμη περισσότερα έσοδα και κέρδη.
Δεν είναι τυχαίο πως διάσημοι οίκοι μόδας διευρύνουν την παρουσία τους, ανοίγοντας νέα σημεία μέσα σε αυτές τις μονάδες ή κοντά σε αυτά.
Ανάμεσα σε αυτούς και το δημοφιλές brand Kiton. Περισσότερο γνωστό για τα ανδρικά κοστούμια που πωλούνται προς περίπου 5.000 ευρώ το κομμάτι.
Η εταιρεία άνοιξε στις αρχές Απριλίου κατάστημα στο ξενοδοχείο Sani Resort στη Χαλκιδική.
Παρά την έλλειψη των Ρώσων τουριστών, οι άνθρωποι που εκπροσωπούν την ιταλική μάρκα στην Ελλάδα δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα.
Για την ιστορία κοστούμι μάρκας Kiton φορούσε ο Παύλος, ο πρωτότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου στην κηδεία του πατέρα του.
ΠΗΓΗ: ot.gr